saply
O nás
Nabízíme kvalitní, inovativní a nápaditá řešení v oblasti podpory lidských zdrojů.
Našim světem je SAP HR!
Díky naší úzké specializaci a mnohalelým zkušenostem umíme SAP HR precizně připravit, optimalizovat a nabídnout tak zákazníkům komfortní a spolehlivý nástroj s plnou podporou každodenních procesů.
Zdeněk Zita
- HR konzultant
- 15 let zkušeností
- Moduly PY, PA, OM, PD, Fiori
- Kompletní implementace, optimalizace, podpora, vývoj zákaznických řešení
- Školení
Ondřej Leštinský
- ABAP Developer
- 7 let zkušeností
- Fiori, SAP UI5, Web Dynpro, SAP Portal
- ABAP, ALV, Adobe Forms, Smart Forms
- Školení
Vyzkoušejte
Naše služby
Implementace
Máme bohaté zkušenosti s mezinárodními implementačními projekty. Implementovali jsme SAP HR v různých podobách na 3 kontinentech, v 10 zemích, pro 15 společností: Evropa: Česko, Slovensko, Německo, Španělsko, Anglie, Francie, …
Podpora
telefonická nebo e-mailová podpora uživatelů, řešení jejich požadavků, podpora v oblasti nastavení a testování systému, podpora produktivního provozu a rozvoj systému dle požadavků zákazníka, doporučení nových funkcionalit, školení uživatelů.
Zákaznický vývoj
Vyvíjíme řešení pro podporu firemních HR procesů dle požadavků zákazníka. Technologie: ABAP 7.40, Objekty, Rozšíření, User-exity, ALVSAP UI5 (Fiori, OData, Gateway, Launchpad, WEB IDE) Web Dynpro (SAP Portál)Formuláře (Adobe Forms, …
Školení
Nabízíme různé typy školení laděné vždy dle aktuálních potřeb zákazníka. Školení pro začínající HR uživatele První přihlášení do systému, jeho uživatelské nastavení, seznámení s infotypy, organizační management a základní reporting. …
Pro Vaše HR
Naše řešení
saplyPayCheck – Kontrola výpočtu mezd
- Efektivní rychlá kontrola výsledků
- Zákaznicky definované kontrolní scénáře
- Včasné zachycení kritických či rizikových výpočtů
- Konec opakujícím se problémům
- Řešení umožňuje:
- výpis chyb, varování, informací ke zpracovanému výpočtu
- označení zpracovaných problémů
- přeposlání ke zpracování oprávněným osobám
- zobrazení a psaní komentářů k problémům
- zobrazení způsobu řešení
- podporuje princip 4 očí
- zobrazení historie
saplyClone
- Relevantní testovací data snadno a během několika minut
- Jednoduché kopírování dat z produktivního systému do testovacího prostředí
- Kopíruje:
- Kmenová data zaměstnanců
- Mzdových výsledků
- organizační strukturu
- tabulky definované zákazníkem
- Snadnější a rychlejší analýzu chyb, či testování nových funkcionalit
- Umí anonymizovat osobní údaje a umožnit tak testování i uživateli, kteří k nim nemají přístup.
saplyLetters – Hromadné generování Word, Excel šablon
- Generujte dokumenty pro zaměstnance rychle a jednoduše.
- Zákazníkem definovaná šablona je automaticky doplněna daty ze systému.
- Šablony ve formátu MS Word a MS Excel
- Příklady dokumentů:
a) MS Word Pracovní smlouva
b) MS Word Dohoda o srážce ze mzdy
c) MS Word Firemní poukazy
d) MS Excel Vyhodnocení školení včetně grafů
saplyPayslips – Elektronické výplatní pásky
- Rozesílání výplatních pásek za pomocí emailu – i soukromé
- Příloha ve formátu PDF zabezpečena heslem
- Historii odeslaných souborů pro případnou kontrolu
- Automatický tisk papírových pásek pro zaměstnance bez elektronické výplatnice
- Možnost zasílat docházkové listy a jiné zaměstnanecké reporty
- Definice emailu a hesla možná přímo zaměstnancem přes fiori rozhraní
saplyInsolvence – Stav insolvenční řízení zaměstnaců
- Nahrazuje těžkopádné standardní řešení
- Rychlé a pro uživatele časově nenáročné a intuitivní
- Ověřuje zahájení a stav insolvenčních řízení vedených se zaměstnanci
- Zpracovává data z webové služby ISIR
saplyELDP – Komfortní zpracování pro ELDP
- Nástavba rozšiřující standardně dodávané řešení pro zpracování evidenčních listů
důchodového pojištění. - Nové možnosti práce s formuláři:
- tabulkové zobrazení
- zakládání nových formulářů
- editace stávajících
- výmaz
- odesílání přímo ze systému
saplyReminder – Automatické připomínání událostí
- Nástroj v předstihu upozorňuje emailem na zákazníkem požadované situace, např:
- narozeniny zaměstnance
- konec zkušební doby
- konec doby určité
- nástup zaměstnance
- Několik scénářů pro zákaznickou definici adresátů
- Přílohy: Statické, či dynamické PDF nebo MS Excel a Word přílohy (například předvyplněné formuláře pro vedoucího po nástupu zaměstance)
saplyWorkflow – Nástroj na bezpapírový oběh interních formulářů
- Nástroj pro oběh a schvalování elektronických dokumentů a formulářů
- Vyplňujete a tisknete papíry? Uháníte schvalovatele o podpis? Dělejte to moderně.
- Pomocí saplyWorkflow předefinujte papírový formulář do elektronické formy.
- Vyberte schvalovací scénář
- Zveřejněte formulář pro uživatele – SAP portál, Fiori, SAP logon, mobilní zažízení
- Uživatel vybere požadovaný formulář, vyplní a odešle
- Ten automaticky putuje přes schvalovatele, kteří schválí či zamítnou
- Schválená data (napŕ. Navýšení mzdy) mohou být zapsána přímo do systému.
- Schválený document je také možné vytisknout nebo uložit ve formátu PDF
- Všichni zůčastnění kdykoliv vidí aktuální stav schvalování
saplyPayLoad – Pořízení mzdových dat
- Tabulka podřízených zaměstnanců určená k zadání odměn, srážek,
případně docházky vedoucími - Přehledné řešení pro vedoucí, omezení chybovosti, výrazné zjednodušení procesu
pro mzdovou účtárnu - Zaměstnanci zobrazeni dle organizační struktury
- Typy plateb, srážek i absencí jsou zákaznicky definovatelné
- Vedoucí zpracovává v SAP logon nebo na SAP portále (WebDynpro, FIORI)
- Možné definovat schvalovací proces
- Snadné přenesení dat přímo do relevantních infotypů
saplyPreCalc – Předvýpočet mezd
- Předvýpočet mezd na celý aktuální rok
- Vhodné pro predikci čerpání prostředků z projektů
- Zpracování dle stejných pravidel jako při ostrém výpočtu
- Součástí řešení je:
- výpočtová logika
- reportovací program
- nástroj pro zadávání bonusů, absencí pro simulace výsledků
Tešíme se na Vás
Kontakt
Měli byste zájem využít naše služby? Líbí se Vám některé z našich SAP HR řešení? Potřebujete doplňující informace? Chcete se seznámit? Využijte některý z uvedených komunikačních kanálů.